Sfaturi utile pentru campanii de SEO cu rezultate foarte bune

Sfaturi utile pentru campanii de SEO cu rezultate foarte bune

Este recomandat sa fii atent la linkurile pe care le ai atat pe propriul site cat si spre propriul site. Acest punct se afla intr-o teorie proprie. Daca Google tine evidenta de link-uri interne nu mai putin frecvent follow, ar trebui sa nu urmareasca deloc acele posturi sau pagini care nu au o mare relevanta pentru publicul nostru sau nu au cautari sau interactiune.

In mod similar, din pagina de pornire a sablonului nostru, as pune pariul in legatura cu retelele sociale si cu orice legatura exterioara pe care o aveti (bannere, afiliere etc.).

Scrieti despre ceea ce cauta cititorii dvs. in motorul de cautare

Din punctul meu de vedere, aceasta este probabil cea mai relevanta practica in cadrul “palariei alba SEO” considerata.

Scriind despre ceea ce scriu / cauta utilizatorii pe care doriti sa ii atingeti, Google garanteaza ca apar in prealabil rezultatele si ca ati ajuns la persoanele potrivite.

Acum, Planificatorul de cuvinte cheie (instrument oficial si gratuit de la Google in sine) nu mai afiseaza rezultatele de cautare exacta, daca avem campanii AdWords activ, dar putem folosi solutii low-cost si chiar liber care ne permit sa ne  apropiem de ceea ce ar fi „un rezultat excelent“ .

Daca incepeti cu site-ul dvs. si doriti sa va pozitionati, dar nu aveti un singur euro pentru a investi in instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, cum ar fi KeywordTool.io, este mai bine sa utilizati altele.

Ele sunt complet free si, daca este adevarat ca nu va da numarul exact de cautari ca si alte instrumente de plata, cum ar fi KeywordTool.io sau SEMrush de mai sus, este de asemenea adevarat ca utilizarea lor este mult (mult) mai buna decat scriind lucruri ” la plesneala “sau” din intuitie “. Va prezentam mai multe despre instrumentele din SEO pe seo group buy tools.

Directionati continutul catre cautari si veti castiga intotdeauna pe termen lung.

Aveti grija doar de link-urile gratuite care aduc trafic pe site-ul dvs. web

Intr-o faza initiala a afacerii dvs. nu trebuie sa va faceti griji cu privire la cladirea legaturii daca apar urmatoarele conditii:

Sunteti intr-un sector de concurenta scazuta sau de competitie mediu / scazuta.

Nu aveti bani pentru a investi in link-uri.

Incepeti de la baza si veti obtine mai multe linkuri pe masura ce cresteti.

Primele cu care as incepe (evident dupa legaturile clasice de retele sociale) sunt linkuri in comentarii (si, prin urmare, nu le urmati) in pagini web externe care genereaza trafic site-ului dvs. web.

Google va aprecia acest trafic ca un punct extra in clasament si nu va costa nimic pentru a pune astfel de comentarii si, prin urmare, pentru a obtine astfel de link-uri.

Incercati sa construiti loialitate si sa obtineti trafic recurent

Este probabil cea mai complicata dintre toate intr-o mare parte a niselor de internet: creeaza un continut incredibil, care lasa oamenilor mai multa dorinta.

Loialitatea fata de utilizatori, pentru a obtine abonati si a ii face sa revina din nou si din nou pe site-ul dvs. Web. In acest fel veti primi vizite recurente si acest factor de “branding” este unul dintre cele mai premiate lucruri de catre motoarele de cautare de astazi le puncteaza.