De obicei vedem peste tot tricouri personalizate utilizate in campaniile de promovare. Acestea sunt utilizate ca instrumente foarte importante de marketing si de promovare.
In acest articol ne-am decis sa va prezentam ce inseamna activitatea de promovare si ce implica aceasta. Promovarea este vitala pentru dezvoltarea organizatiilor si pentru impunerea acestora pe piata. Succesul unei organizatii tine de politica de promovare care este adoptata de fiecare organizatie si de consecventa cu care se aplica.
In momentul in care sunt atinse obiectivele promotionale ale firmei pot sa contribuie toate tehnicile de promovare pe care le siti combinate in mixuri de promovare coerente.
Modul in care se combina tehnicile acestea si alegerea celor mai bune strategii depinde de obicei de mai multi factori care tin atat de natura subiectiva cat si de cea obiectiva printre care vom mentiona: conjunctura pietei, resursele pe care le are organizatia, experienta persoanelor care se ocupa de promovare, publicul tinta si concurenta.
Strategiile de promovare sunt o principala directie in care se vor mobiliza pe termen cat mai lung eforturile financiare ale oamenilor si eforturile materiale ale firmei pentru a atinge in mod optim obiectivele de promovare.
Strategia se concretizeaza sub forma unor campanii de promovare care vor cuprinde mai multe tehnici de promovare dintre care cele mai adecvate pentru o situatie anume. Alegerea acestui mix de promovare reprezinta un proces destul de complex.
A alege varianta optima pentru un anumit context nu tine doar de elemente si de factori rationali ci si de cei subiectivi precum intuitia si experienta persoanei care ne proiecteaza campaniile de promovare. Organizatiile pot adopta si o gama vasta de strategii pentru promovare. Clasificarea lor are loc tinand cont de mai multe criterii.
In functie de obiectivele ce se urmaresc pot fi alese elemente de promovare pentru a promoa organizatia si atunci se va urmari si crearea si dezvoltarea imaginii pentru o anumita firma in ansamblu, si cresterea increderii din partea publicului.
De exemplu ne putem referi la o societate care presteaza servicii si care va derula campanii de promovare pentru organizatia in ansamblu, pentru ca clientii se orienteaza in functie de ceea ce percep din imaginea de ansamblu a firmei si de gradul de incredere pe care firma il inspira.
Promovarea unor anumite oferte se orienteaza catre prezentarea ofertei organizatiei si spre cresterea increderii in capacitatea sa de a satisface cat mai bine dorintele si nevoile pe care le au clientii si prin stimularea cererilor.
Va recomandam ca in momentul in care firma vinde o gama mai mica de produse care se adreseaza pentru un public delimitat bine, in situatia aceasta prin promovarea tuturor produselor in parte spreĀ clienti, eficienta va fi crescuta. De asemenea, strategia aceasta poate sa fie adoptata pentru o perioada de timp stabilita in functie de context. Un exemplu in sensul acesta pot fi vanzarile la un preparat culinar anume.
Sa ne imaginam ca aceste vanzari au scazut mult. Restauranul care comercializeaza aceste produse deruleaza si variate actiuni pentru promovare care vor stimula comandarea sa de catre clienti. Tot la fel se promoveaza si marcile.