Google AdWords a devenit Google Ads. Cu acest nou program de publicitate de la Google, acum se pot crea campanii online cu rezultate profitabile pentru companie si mai rapid si mai usor. Exista multe lucruri de stiut despre dezvoltarea Google AdWords si noile campanii inteligente din Google Ads. De asemenea, acum este momentul potrivit pentru a pune afacerea pe drumul spre succes cu tehnologia de varf de la Google.
Google Ads este un serviciu de publicitate online pentru companiile care doresc sa afiseze anunturi in rezultatele cautarii Google si in Reteaua de display Google. Cand vine vorba despre promovare Google Ads, aceasta acopera toate platformele de publicitate ale creatorului – de la Google.com la site-urile web partenere si la alte produse si aplicatii Google.
Cu acest serviciu, companiile si agentii de publicitate pot viza miliarde de utilizatori. Se pot efectua interogari in Cautarea Google, se vizioneaza videoclipuri pe YouTube, se exploreaza locuri noi cu Google Maps, se descopera aplicatii pe Google Play sau se rasfoieste continut pe web. Fiind un brand nou, Google Ads ofera companiilor de toate dimensiunile solutiile potrivite pentru nevoile lor.
Acest lucru face si mai usor livrarea reclamelor relevante, de incredere si prezentarea mesajelor publicitare adecvate clientilor existenti si potentiali.
Google AdWords a fost introdus acum aproximativ 18 ani. S-au schimbat multe de atunci. Pe parcursul unei zile, utilizatorii comuta intre diferite activitati in mod constant si intr-un ritm enorm: odata ce cauta produse, apoi vizioneaza videoclipuri si alt continut web sau joaca un joc. Dispozitivele mobile au devenit o parte integranta a vietii de zi cu zi. Oamenii sunt de fapt online mereu si oriunde. Din cauza acestor modificari, s-a inlocuit Google AdWords cu Google Ads.
Publicitatea cu Google a evoluat si ea de-a lungul anilor: in timp ce companiile se puteau adresa initial utilizatorilor doar prin cautarea Google, acum ii pot ajunge in fiecare faza a procesului de cumparare, de exemplu prin anunturi text si video sau prin reteaua de display. Agentii de publicitate nu au avut niciodata mai multe oportunitati de a atrage potentiali clienti prin diferite canale, dispozitive si formate.
Toate acestea suna foarte interesant. Aceasta poate fi o provocare majora, in special pentru intreprinderile mici care nu pot investi o cantitate excesiva de timp in marketing. In Google Ads, functiile Google AdWords au fost dezvoltate in continuare, astfel incat sa se poata profita din plin de oportunitatile online disponibile astazi si sa se utilizeze instrumentele puternice pentru a atinge obiectivele de afaceri.
Cu Google Ads, a fost introdus si un nou tip de campanie special pentru intreprinderile mici. Campaniile inteligente sunt noul standard al serviciului. Publicitatea pe internet este acum mai usoara ca niciodata. Renumita tehnologie de publicitate inovatoare de la Google este folosita in aceste noi campanii. In acest fel, companiile isi pot atinge obiectivele cu putin efort.
Studiile au aratat ca 90% din toate intreprinderile mici care folosesc publicitate pe internet sunt interesate in primul rand sa incurajeze potentialii clienti sa sune, sa viziteze un magazin sau sa faca achizitii.