Algoritmii de cautare sunt inca in faza incipienta. Multi oameni vor putea sa-si desfasoare afacerile cu succes fara a face nimic altceva decat SEO timp de cel putin cativa ani.
Cand am fost noi in SEO, si stiam doar putin despre el, nu aveam un brand puternic sau nu intelegeam bine marketingul. Daca doriti sa lucrati cu profesionisti si va intrebati unde gasim optimizere seo in Bucuresti va recomandam sa intrati pe link.
Pe masura ce aflati mai multe despre valoarea SEO si despre modul in care se integreaza in web, ar trebui sa puteti creste semnificativ venitul sau nivelul social. Numai prin asocierea SEO cu alte metode de marketing sau vizualizarea web-ului printr-o lentila mai mare veti putea aprecia pe deplin valoarea SEO.
Daca nu stiti ce inseamna PPC, CSS, SSI, CMS sau multe dintre acronime, nu are sens sa incercati sa le invatati pe toate intr-o singura zi. Mi-a trebuit cativa ani sa invat ceea ce am scris in aceasta cartile electronice. In multe domenii, este suficient sa intelegem cum sau de ce functioneaza ceva, fara a cunoaste cee mai mici detalii.
In timp ce unele dintre ghiduri vorbesc despre detalii tehnice, este posibil ca acestea sa nu fie atat de importante pentru webmaster. De exemplu, indexarea latenta semantica gaseste modele matematice in limbaj si determina ce concepte reprezinta o pagina folosind matematica pentru a reprezenta acele cuvinte. Cei mai multi oameni trebuie sa stie despre indexarea semantica latenta ca acele tipuri de algoritmi ar favoriza scrierea naturala peste cuvinte cheie nenaturale care umplu paginile.
Exista multi alti algoritmi si idei care determina pozitionarea in cautare, dar la sfarsitul zilei, scopul final al tuturor algoritmilor este acela de a favoriza un continut util pe care oamenii sa il aprecieze astfel incat rezultatele sa fie relevante, ceea ce, la randul sau, permite motoarelor sa faca mai multi bani care difuzeaza anunturi.
Continutul are insa multe sensuri si exista modalitati diferite de a face continutul util unor persoane diferite. Aceasta nu este o regula completa, un ghid exact pentru ceea ce ar trebui sa faceti pentru a va promova site-ul. Ganditi-va mai mult la acesta ca un ghid pentru un mod de gandire a ideilor de marketing creativ.
Unele dintre ideile din acest articol sunt aici pentru a va ajuta creativitatea si pentru a va ajuta sa va ganditi la modalitati de a obtine avantaje puternice fata de concurenta.
Orice metoda de marketing pe Internet care se bazeaza doar pe o formula rateaza aspectele sociale ale web-ului si, prin urmare, poate cadea in oricare dintre urmatoarele capcane:
- Lasarea de urme care sunt usor de detectat (si au astfel un risc ridicat de a strica rezultatele sau pot fi o pierdere completa de timp).
- Lasarea de urme care sunt usor de detectat ca fiind continut duplicat (si, astfel, nu construiesc nici un avantaj competitiv).
- Ignorarea punctelor forte si a punctelor slabe, pierzandu-va astfel timpul cu concentrarea pe o formula, in loc sa profitati de punctele forte si sa va minimalizati punctele slabe.
- Puteti fi intercut in rezultatele cautarii, atunci cand un concurent creativ deschis utilizeaza aspectele sociale ale webului.