Touchscreen Huawei se poate defecta si in cazul in care achizitionati un touchscreen nou prin intermediul unui site, pentru a beneficia de garantie in timp scurt, iata ce va recomanda orice site in general. In primul rand, completati un formular de retur, care de obicei exista in contul dumneavoastra, si in acest formular descrieti defectiunile pe care le-ati observat.
Apoi trimiteti formularul online si unul dintre operatori va va contacta. In 24 de ore dupa ce ati fost sunat, va veni la adresa dumneavoastra un curier pentru a ridica produsul defect. Costurile transporturilor pentru retururi este suportat de firma de la care ati cumparat, dar in cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau daca su
Se va incheie si un proces verbal cu agentul curier, pentru a se nota exact ce contine coletul. Orice client trebuie sa stie de la inceput ca nicio firma nu isi asuma raspunderea pentru defectiuni care au aparut ca urmare a unei folosiri necorespunzatoare.
De exemplu, daca un smartphone are defecte fizice, lovituri, zgarieturi, crapaturi, componente arse, sau este deteriorat din cauza unui soc mecanic, a variatiilor mari de temperatura si presiune, a utilizarii in conditii de praf, umiditate, surse defecte, patrundere de lichide, etc, acestea nu fac obiectul garantiei. Si un caz la display-uri de tip LCD, aceste sunt considerate defecte daca au mai mult de 3 pixeli morti.
O alta conditie este ca produsele sa aiba sigiliile de garantie intregi, de aceea se recomanda ca produsele sa fie probate inainte de a inlatura sigiliile si inainte de a le monta. Daca ati achizionat un touchscreen Huawei prin intermediul unui site, cu siguranta aceste produse beneficiaza de garantie, termenul este specificat in detaliile produsului.
Orice smartphone va fi reparat sau inlocuit cu aceleasi produse, dar se va alege varianta cea mai putin costisitoare. Mai trebuie sa specificati daca sunteti persoana juridica sau fizica, pentru ca in cazul in care nu exista un stoc disponibil, rambusarea sa se faca diferit.
Se aplica prevederile certificatului de garantie completate cu prevederile O.G. 21/1992 privind drepturile consumatorilor si obligatiile agentilor economici pentru comercializarea produselor de folosinta indelungata, lege completata si modificata, si cu prevederile Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate lor in vigoare la data comercializarii produsului respectiv.
In concluzie, aveti garantia asigurata pentru orice componenta Huawei, si in cazul in care ati achizionat online respectivul smartphone, respectand conditiile enumerate mai sus, si contactand site-ul de pe care ati cumparat modelul de Huawei, discutand in prealabil ceva ce intereseaza orice cumparator, termenii garantiei pentru orice produs.
Astfel veti beneficia de garantia corecta si adecvata si vi se va inlocui piesa respectiva, conform garantiei stabilite si conditiilor in care trebuie sa va incadrati. Garantia lucrarilor se poate obtine deci si pentru cumparaturile online, daca se respecta o strategie corecta si se urmeaza cu strictete pasii enumerati mai sus.