Exista mai multe etape optimizare seo si una din ele este indexarea locala si optimizarea pentru indexare locala.
Cautarile care nu au fost modificate geografic (numai cu cuvinte cheie) pot atrage rezultate din orasele invecinate. In noile pachete locale, apropierea de cautator nu este afectata de orasul in care va aflati, ci de raza cautatorului. Acest lucru nu pare sa fie acelasi pentru un termen modificat geografic – cand adaugati un oras in cautare. Acest lucru ne spune ca cel mai bun factor de clasare a cautarii din sondajul Local Ranking Factors, “Adresa fizica in orasul de cautare”, nu poate sa mai fie la fel de important ca in trecut.
Rezultatele se cumuleaza de cele mai multe ori. Chiar daca pot exista intreprinderi mai aproape de cautator, se pare ca Google prefera sa va arate un grup de intreprinderi grupate impreuna.
Google ar arata mai degraba un pachet mai mic decat un pachet de 3 atunci cand exista o afacere care este prea departe de cautator. De exemplu: primesc doar un pachet de 2 companii aflate in apropiere ci se rezultat, dar stiu ca exista cel putin alte 5 companii care se potrivesc cu acest termen de cautare.
Probabil evident, daca nu exista mai multe companii din categorie, atunci Google va reveni la un set mai mare de rezultate din tot orasul.
De ce face Google acest lucru?
De ce Google acorda atat de multa putere in clasament proximitatii si face asta reducand impactul factorilor traditionali de clasificare a cautarilor locale? Pentru a vinde mai multe anunturi, desigur.
Ma gandesc la trei modalitati prin care acest lucru va creste venitul publicitar pentru Google.
Daca este mai greu sa intrati in topurile locale in Google, atunci companiile vor trebui sa plateasca pentru a intra in pachetele locale platite.
Si ati observat ca noile pachete de anunturi locale se concentreaza pe “in apropiere”? Anunturile locale si rezultatele pachetului local se concentreaza din ce in ce mai mult pe cat de aproape de afaceri este locatia dvs. fizica.
Cu toate acestea nu credem ca este vorba numai de veniturile suplimentare din anunturi. Credem cu adevarat ca prezentarea afacerilor din imediata apropiere este o experienta mai buna a utilizatorilor si de aceea cei de la Google au lucrat pentru imbunatatirea tehnologiei pentru astfel de rezultate de ceva timp.
Ce conteaza cu adevarat, este locul in care cautatorul este localizat fizic si cat de aproape sunt rezultatele potentiale relevante ale cautarii. Acest factor de clasificare devine din ce in ce mai important prin importanta cautarii mobile la nivel local, unde este, fara indoiala, numarul
1. In cazul cautarii pe desktop, este posibil ca factorul sa nu fie la fel de important (sau sa nu aiba nici o importanta) daca locatia cautatorului si locatia pentru care se doreste cautarea sunt diferite.
Este interesant de observat ca in rezultatele de astazi, asa cum se poate vedea in exemplele din acest post, proximitatea este acum un factor de mare clasament pe desktop, de asemenea. Google s-a axat pe variantele de mobil de ani de zile si incep sa cred ca nu exista nicio diferenta in modul in care acestea proceseaza rezultatele locale si mobile. Pur si simplu vedeti rezultate diferite deoarece Google poate obtine o locatie mai precisa pe telefonul mobil.