Cum folosim Shopping Ads in Google Image?

Cum folosim Shopping Ads in Google Image?

Cautarile care fac referire la mai multe produse pe care le vor cumparatorii, care sunt facute de pe telefoane si de pe tablete, cu ajutorul motorului de cautare Google au crescut cu mult in ultimele 12 luni.

Noi va recomandam Dan Bradu, pentru cele mai bune servicii de marketing online si promovare.

Clientii cumpara mai multe produse cu ajutorul telefoanelor mobile si cu ajutorul comenzilor pe platformele mobile. Si retailerii au incept sa vrea instrumente noi prin care sa ajunga cat mai repede la clientul final si sa isi vanda cat mai eficient produsele.

Destul de recent Google a lansat un alt serviciu pentru advertiseri denumit Google Shopping Ads care le permite sa isi puna reclame in rezultatele pentru Google Images pentru afacerile pe care le detin in mediul online.

Acum cei care au magazine online pot sa isi faca reclamele si sa le puna in Google Images pentru varianta mobil iar la o cautare ulterioara userii vor vedea in prmul rand reclamele care vand produsele pe care le vor si apoi si diverse poze din articolele respective.

Pentru aceste anunturi se aplica un format standard pentru a se evita derapajele si se va lista fiecare imagine cu un titlu pentru reclama si un pret. De asemenea va aparea si numele magazinului de unde poate sa fie cumparat articolul care se va pune este poza in partea de jos.

Sistemele aflate in spatele afisarii reclamelor este similar cu cel al afisarii pentru reclamele Adsense normale. S-au imbunatatit de asemenea si cautarile normale si sunt mai multe filtre care le permit userilor sa gaseasca ceea ce isi doresc si produsele care corespund dorintelor fiecarei persoane.

Impreuna cu pretul si cu numele magazinului online in care se gaseste produsul, in viitor se vor integra mai multe informatii precum descrierea, adresele fizice ale magazinelor, datee de contact ori localizarea in Google Maps.

De ce se includ magazinele fizice? Pentru ca nu toti sunt consumatori online si de foarte multe ori prefera sa isi ia produsele din magazin.

Acest serviciu mai aduce o schimbare in plus. Reclamele de tipul local inventory devin mult mai utile si mai accesibile iar cautarile locale prezinta cresteri considerabile.

Pentru cei care deja utilizeaza acest serviciu va fi o surpriza si mai mare tinand cont de faptul ca tipul acesta de reclame este mult mai simplu de gasit si de cautat pe motorul de cautare.

Veti putea sa cautati orarul magazinelor si modul in care se poate ajunge la un magazin cat mai apropait. In plus, de anult trecut s-a lansat si serviciul Purchases on Google aceasta fiind o functie pentru Shopping Ads care ne va permite sa cumparam direct de pe mobil cu ajutorul paginilor retailer.

Reclamele facute de advertiseri sunt eligibile automat pentru a aparea si in Google Image. Printre primele persoane care au profitat de aceste facilitati se numara advertiserii de la Swarovski, cu celebrele cristale, care promoveaza bijuteriile si pe Google Image.

De asemenea se poate indica daca vreti ca utilizatorii sa ridice produsele din store cu ajutorul unui pick up link.