Denumita si “homepage”, pagina principala reprezinta primul impact al clientului cu afacerea dumneavoastra, mai ales ca tot mai multe persoane cauta solutiile ideale pentru orice necesitate prin intermediul internetului.
De aceea, firmele de web design recomanda ca aceasta pagina sa fie impecabila, aceasta reprezentând o carte de vizita pentru produsele sau serviciile oferite.
Astfel, in articolul de astazi vom descoperi care sunt elementele care nu trebuie sa lipseasca din cadrul acestei pagini, pentru a obtine un homepage “ca la carte”.
Serviciile sau produsele comercializate
Pagina principala are scopul de a introduce utilizatorul in afacerea dumneavoastra, astfel ca este foarte important sa prezentati putin câteva informatii cu privire la produsele sau serviciile pe care le oferiti.
Incercati sa dati câteva detalii care stiti ca vor face clientul mai curios in legatura cu afacerea dumneavoastra. Incercati sa prezentati toate aceste informatii intr-o maniera cât mai organizata posibil, pentru a stârni interesul publicului, dar simpla si usor de inteles.
In plus, optati pentru o pagina destul de simpla astfel incât informatia sa poata iesi in evidenta, dar nu incarcati pagina foarte mult. Timpul este foarte pretios de aceea, va sugeram sa nu inserati paragrafe foarte ample in cadrul paginei principale, dar nici foarte scurte, pentru a nu demonstra o lipsa de experienta si profesionalism.
Adaptabilitate
Fie ca ne vine sa credem sau nu, publicul prefera telefoanele mobile in defavoarea calculatoarelor, datorita dimensiunilor reduse si a faptului ca este foarte practic. De aceea, este foarte important ca site-ul dumneavoastra si in special pagina principala sa arate impecabil si pe astfel de device-uri, nu doar pe computere sau laptop-uri.
De asemenea, verificati cu mare grija aspectul site-ului pe aceste obiecte, caci, in cazul unor ecrane mai mici, paginile web pot arata usor diferit. Mai mult decât atât, verificati cu atentie si rezolutia pe toate modatitatile de accesare a site-ului si asigurati-va ca aveti cea mai buna calitate vizuala.
Dinamica
Pagina principala nu are doar scopul de a informa cititorul cu privire la serviciile si produsele oferite, ci si de a-l indemna sa va descopere mai mult afacerea. Incercati sa optati pentru diferite sloganuri sau indemnuri, astfel incât utilizatorul sa devina din ce in ce mai curios cu privire la ceea ce puteti oferi.
In plus, astfel de indemnuri adauga un plus de culoare continutului paginii, devenind mai atractiv si mai incitant pentru noii vizitatori. Iar publicul iubesste dinamica si actiunea!